گریس OKS 4100

گریس OKS 4100

این محصول روان کننده ای بسیار قدرتمند، و بهترین گزینه برای روان سازی انواع بیرینگ ها و شفت هایی که تحت دمای بسیار بالا یا سرعت و فشار زیاد قرار دارند، میباشد.

ناموجود
‎1,215,500 تومان
بدون مالیات

 

گریس OKS

این محصول روان کننده ای بسیار قدرتمند، و بهترین گزینه برای روان سازی انواع بیرینگ ها و شفت هایی که تحت دمای بسیار بالا یا سرعت و فشار زیاد قرار دارند، میباشد.

از ویژگی های جالب این محصول، میتوان به طول عمر بالای گریس اشاره کرد، به گونه ای که شما را تا مدت طولانی تری از انجام مجدد گریس کاری آسوده میسازد و قطعات در مدت زمان طولانی تری، با یک دوره گریس کاری به فعالیت بهینه خود ادامه میدهند.

مزایای استفاده از گریس قدرتمند عمومی او کا اس :

  • مقاومت فوق العاده بالا در برابر ضربه و فشار
  • مقاومت و کارایی در مجاور دما، فشار و سرعت بالای قطعات
  • مقاوم در برابر آب گرم و سرد
  • حفاظت همواره قطعات در برابر سایش و اصطکاک
  • دوام و طول عمر بالا
کشور سازنده
آلمان
حجم
400ml
مدل
گریس OKS 4100
نام لاتین
OKS 4100 – MoS₂ Extreme Pressure Grease
oks

محل استقرار شرکت در Maisach ، نزدیک مونیخ ، شامل یک مرکز توسعه و تولید مدرن ، پشتیبانی فروش جهانی و یک مرکز لجستیک مرکزی است.از سال 2003 ، OKS بخشی از گروه فرویدنبرگ را تشکیل داده است ، جایی که در زیر گروه تخصصهای شیمیایی فرویدنبرگ (FCS) ادغام شده است.

این شرکت با 150 محصول ساخت آلمان و با کارایی بالا ، عملکرد سیستم ها و ماشین آلات شما در عملیات صنعتی و تجاری را تضمین می کند. محصولات با عملکرد بالا OKS در موارد خاص خود تولید می شوند که روان کننده های معمولی به حد مجاز خود می رسند. این متخصص با تخصص تریبولوژیکی ثابت خود ، اطمینان حاصل می کند که اصطکاک ، سایش و خوردگی به طور قابل توجهی کاهش می یابد. دستگاه ها و سیستم های شما حتی اگر به طور فشرده مورد استفاده قرار گیرند ، برای سالهای طولانی عملیاتی خواهند ماند.

برای مشاهده محصولات در سایت اصلی تولید کننده کلیک کنید.

No reviews

ممکن است بپسندید

محصول به لیست علاقه مندی اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد

با پذیرش کوکی میتوانید تجربه کاربری بهتری در سایت ما داشته باشید.