اسپیلت کاستی 4 طرفه اینورتر تروپیکال...

اسپیلت کاستی 4 طرفه اینورتر تروپیکال ال جی تک فاز 48000

1 Reviews

اسپیلت کاستی 4 طرفه اینورتر تروپیکال ال جی تک فاز 48000 

آخرین موجودی
‎152,242,200 تومان
بدون مالیات

 

اسپیلت کاستی 4 طرفه اینورتر تروپیکال ال جی تک فاز 48000

  • اسپیلت کاستی 4 طرفه اینورتر تروپیکال ال جی تک فاز 48000 دارای پمپ تخلیه آب با هد 700 میلیمتری و مجهز به کنترل از راه دور (Optional) و همچنین پرتاب باد چهار جهته (در مدلهای ۱۸۰۰۰ به بالا) می باشند.                                                                                                                            












  • قیمت کلیه کولر اسپیلت های کاستی سقفی ال جی ارائه شده در هواسایت به روز بوده و تخفیف های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت ها لحاظ گردیده است . بطوریکه این قیمت ها نیز شامل بخش تضمین بهترین قیمت سایت هواسایت می باشد.(مراجعه کنید به بخش تضمین بهترین قیمت های سایت هواسایت)
  • جهت برآورد ظرفیت کولر گازی یا اسپلیت مورد نیاز در شرایط آب و هوایی مانند تهران ، برای طبقات وسط ساختمان به ازاء هر مترمربع زیربنا حدود 400 تا 600 (BTU) و در طبقاتی که بالای آنها بام ساختمان است به دلیل تابش نور خورشید به سقف ، به ازاء هر مترمربع زیربنا بین 600 تا 800 (بی تی یو) در نظر بگیرید.مثلا برای یک سالن 40 متری کولر اسپلیت 24000 می تواند مناسب باشد.
  • نصب انواع کولر اسپيلت کاستي سقفي ال جي LG فقط توسط شركت گلديران همراه با 5 متر لوله رايگان است .
  • کولر گازی اسپيلت کاستي سقفي ال جي 5 سال ضمانت تعويض كمپرسور و 18 ماه گارانتي قطعات فني فقط توسط كارت ضمانت گلديران مي باشد .
  • در صورتیکه لوله های رابط اسپلیت از قبل بصورت توکار اجرا شده اند و یا فاصله عمودی (ارتفاع ) لوله های رابط بین پنل داخلی و کندانسور بیرونی بیشتر از 7 متر است، جهت انتخاب اسپلیت مناسب موضوع را قبل از خرید به اطلاع کارشناسان فروش شرکت جهان تهویه بادصبا سایت فروشگاهی هواسایت برسانید .
  • قبل از انتخاب و سفارش خرید هر یک از کولرهای گازی یا اسپیلت های فوق به موضوع تک فاز یا سه فاز بودن (Ø) برق مورد نیاز آن و همچنین آمپر (A) برق مصرفی آن با توجه به توان و مشخصات کنتور برق واحد خود دقت فرمائید.
  • قطعات انواع کولر گازی و کولر اسپليت ال جي کره ای بوده و ممکن است مونتاژ آن در کشور های مختلف انجام پذیرد.
کشور سازنده
چین
مدل
AT-W48GML
برچسب مصرف انرژی
A
موقعیت نصب دستگاه
سقفی
شرایط کارکرد
گرمسیری
نوع کمپرسور
اسکرو
کیت اینورتر (کم مصرف)
دارد
گاز مبرد
R410
ظرفیت سرمایشی - BTU/h
48000
ظرفیت گرمایشی - BTU/h
51865
برق مصرفی
تک فاز - 220 ولت
جریان برق مصرفی - Amp
17~16
حداکثر صدا یونیت داخلی - Db
39/40/42
ابعاد تقریبی یونیت داخلی - mm
840x840x288
ابعاد تقریبی یونیت خارجی - mm
950x950x300
وزن یونیت داخلی - Kg
33
وزن یونیت خارجی - Kg
93
سایز لوله مایع (رفت) - Inch
3/8
سایز لوله گاز (برگشت) - Inch
4/8
حداکثر طول لوله کشی تقریبی - m
28
حداکثر ارتفاع لوله کشی تقریبی - m
50
گارانتی
دارد
مدت گارانتی
18 ماه قطعات فنی - 5 سال کمپرسور
نصب رایگان
دارد - طبق تعرفه شرکت گارانتی
split

شرکت ال جی یک شرکت هلدینگ است که از طریق بیش از 30 شرکت در زمینه های الکترونیکی ، شیمیایی و مخابرات در سراسر جهان فعالیت می کند. شرکت های تابعه الکترونیکی این شرکت تولیدات و محصولات مختلفی را از لوازم خانگی الکترونیکی و دیجیتال گرفته تا تلویزیون ها و تلفن های همراه ، از نمایشگرهای کریستال مایع با ترانزیستور نازک تا دستگاه های امنیتی و نیمه هادی ها تولید و فروش می کنند. در صنایع شیمیایی ، شرکت های تابعه محصولاتی از جمله لوازم آرایشی ، منسوجات صنعتی ، باتری های قابل شارژ و محصولات تونر ، پلی کربنات ها ، داروها و مواد تزئینی سطح را تولید و فروش می کنند. محصولات مخابراتی این شرکت شامل خدمات تلفنی از راه دور و بین المللی ، خدمات ارتباط از راه دور تلفن همراه و باند پهن و همچنین خدمات مشاوره ای و بازاریابی تلفنی است. ال جی همچنین شرکت بطری سازی کوکا کولا کره را اداره می کند ، املاک و مستغلات را مدیریت می کند ، مشاوره مدیریتی را ارائه می دهد و باشگاه های ورزشی حرفه ای را اداره می کند.

برای مشاهده محصولات در سایت اصلی تولید کننده کلیک کنید.

1 Reviews

.....
سلام و عرض ادب. سایت شما هم تخفیف میزاره که بتونیم این محصولات رو با قیمت پایین تری خریداری کنیم یا اینکه اصلا شرایط تخفیف نداره سایت شما.
By عزتی on 1402-10-23

ممکن است بپسندید

محصول به لیست علاقه مندی اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد

با پذیرش کوکی میتوانید تجربه کاربری بهتری در سایت ما داشته باشید.