پرشر گیج با کپیلاری پلاستیکی ویکا مدل...
پرشر گیج با کپیلاری پلاستیکی ویکا مدل...
پرشر گیج با کپیلاری پلاستیکی ویکا مدل 101.00
پرشر گیج با کپیلاری پلاستیکی ویکا مدل 101.00

پرشر گیج با کپیلاری پلاستیکی ویکا مدل 101.00

پرشر گیج با کپیلاری پلاستیکی مدل 101.00:

 پرشر گیج با کپیلاری پلاستیکی مدل 101.00  از سری گیج های مکانیکی ویکا هستند. در این مدل با استفاده از تکنولوژی لوله بوردون مقادیر فشار اندازه گیری می شود. متریال به کار رفته در ساخت این گیج ها پلاستیک است. و در اندازه  40 میلی متر قابل سفارش است.

موجود در انبار هواسایت
‎0 تومان
بدون مالیات

 

پرشر گیج با کپیلاری پلاستیکی مدل 101.00:

پرشر گیج با کپیلاری پلاستیکی مدل 101.00 , 101.12 از سری گیج های مکانیکی ویکا هستند. در این مدل با استفاده از تکنولوژی لوله بوردون مقادیر فشار اندازه گیری می شود. متریال به کار رفته در ساخت این گیج ها پلاستیک است. همچنین در اندازه های 27 و 40 میلی متر قابل سفارش است. ویژگی های کپیلاری پلاستیکی پرشر گیج های ویکا، کپیلاری دار هستند، بنابراین محل نصب نمایشگر گیج فشار مستقل از نقطه اندازه گیری است.

معایب کپیلاری:

از معایب این مدل می توان به کپیلاری پلاستیکی آن اشاره کرد که باعث محدودیت دمایی می شود. اگر از پلاستیک های خاصی برای کپیلاری استفاده شود، در شرایطی با دمای بالاتر نیز می توان از این مدل استفاده کرد.

مزایای کپیلاری :

با توجه به اینکه کپیلاری پلاستیکی است، امکان پیچ خوردگی یا خم شدن آن وجود ندارد. همچنین ریسک شکستگی کپلاری کم می شود و نصب آسانی دارد.

کاربرد:

در صنایع گرمایشی با توجه به اینکه محل نصب گیج فشار با فرآیند فاصله دارد، بنابراین می توان از این مدل برای نصب در صنایع گرمایی استفاده کرد. همچنین بر روی این ابزار آزمایش های زیادی انجام شده است و برای استفاده در دراز مدت تایید شده است. با توجه به سالها تجربه در تولید و توسعه ، ویکا پیشنهاد و راه حل های خاص به مشتریانش ارائه می دهد. اتصال پرشر گیج به فرآیند استاندارد G ¼ B (با توجه به درخواست) که با یک رینگ پلاستیکی کامل شده است می تواند خطاها را کاهش دهد. این نوع اتصال باعث کاهش اتلاف زمان و خطا می شود. همچنین برای کاربردهای خاص کمپانی ویکا اتصال پلاگین را نیز طراحی کرده است. بنابراین با توجه به نوع اتصال کاربر می تواند بهترین انتخاب را داشته باشد.

ویژگی های فنی:

اندازه صفحه پرشر گیج با کپیلاری ویکا در دو مدل 101.00 و 101.12 عرضه شده است. مدل 101.00 در اندازه صفحه 40 میلی متری و مدل 101.12 در اندازه 27 میلی متری ساخته شده است. کلاس دقت مدل 101.00 کلاس دقت 2.5 و مدل 101.12 کلاس دقت 4.0 دارد. بنابراین هنگام انتخاب این مدل باید توجه داشت که برای کاربردهای حساس به کلاس دقت بالاتری نیاز داریم. محدوده اندازه گیری این مدل تنها دو محدوده 0-4 بار و 0-6 بار را پوشش می دهد. محدوده دمای کاری مناسب ترین دمای محیط برای نصب این مدل محدوده 20- تا 60+ درجه سانتی گراد است.

متریال:

برای ساخت بدنه این فشارسنج از متریال پلاستیک استفاده شده است. متریال به کار رفته در ساخت صفحه گیج متریال پلاستیک یا کریستال روشن است که در برابر ضربه های ناگهانی محکم است.

کاربرد:

  • پرشر گیج با کپیلاری پلاستیکی نصب در تجیزات گرمایشی
  • ویژگی های فنی پرشر گیج با کپیلاری پلاستیکی در اندازه های 27 و 40 میلی متری
  • محدوده اندازه گیری 0-4 و 0-6 بار
  • نصب آسان مدل کپیلاری
  • قابل انعطاف بدون نیاز به خم شدن کپیلاری مناسب برای نصب های طولانی مدت
  • متریال بدنه پلاستیک
مدل
101.00
کلاس دقت مانومتر
2.5
تکنولوژی اندازه گیری فشار
Bourdon Tube
اندازه صفحه مانومتر
40 میلی متر
متریال فشار سنج
پلاستیک
رنج کاری مانومتر
0 تا 4 بار - 0 تا 6 بار
Pressure guage

 فعالیت این شرکت عمدتا در زمینه ابزار دقیق و تجهیزات اندازه گیری می باشد. شرکت ویکا Wika آلمان حدود 60 سال پیش آغاز به کار کرد در حال حاضر ۴۳ شرکت تابعه و نمایندگی ویکا در کشورهای مختلف دنیا به فروش محصولات ویکا می پردازند و این برند را به یکی از محبوب ترین برندهای بین الملی در حوزه ابزار دقیق تبدیل کرده اند. ارائه امکانات پیشرفته تولید در تمامی بازارهای مرکزی، تعمیر و نگهداری تاسیسات مختلف، نصب و راه اندازی تجهیزات و همچنین وجود گروه‌های حرفه ای و با تجربه باعث شده که شرکت ویکا به عنوان یک برند قابل اطمینان در بین شرکت های نفتی، پالایشگاهی و دیگر صنایع تبدیل شود. فروشگاه اینترنتی هواسایت نماینده فروش انواع محصولات ویکا در تهران و شهرستان ها می باشد. باید به این موضوع اشاره کرد که در حال حاضر نمایندگی رسمی ویکا در ایران وجود ندارد. برای خرید محصولات ویکا و یا دریافت کاتالوگ و لیست قیمت محصولات ویکا در ایران با کارشناسان ما در فروشگاه اینترنتی هواسایت که نمایندگی ویکا در ایران است تماس بگیرید. لینک محصول در سایت تولید کننده:

برای مشاهده محصولات در سایت اصلی تولید کننده کلیک کنید.

No reviews

ممکن است بپسندید

محصول به لیست علاقه مندی اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد

با پذیرش کوکی میتوانید تجربه کاربری بهتری در سایت ما داشته باشید.